Schneider Electric support forum to share knowledge about product selection, installation and troubleshooting for EcoStruxure Panel Server, PowerTag, Com'X, Link150…
Send a co-worker an invite to the portal.Just enter their email address and we'll connect them to register. After joining, they will belong to the same company.
You have entered an invalid email address. Please re-enter the email address.
This co-worker has already been invited to the Exchange portal. Please invite another co-worker.
Please enter email address
Send InviteCancel
Invitation Sent
Your invitation was sent.Thanks for sharing Exchange with your co-worker.
Link copied. Please paste this link to share this article on your social media post.
2024-01-3103:36 AM
Exportation données
Bonjour,
Je rencontre des problèmes lors de l'exportation des données dans le fichier csv.
J'ai 40 Powertag, j'ai fait un échantillonnage uniquement sur la consommation de puissance totale sur chaque départ avec 15 mn.
Les données sont exportées correctement avec les dates de début et fin.
Par contre lors de la lecture, le journal de données affiche en plus de mes points échantillonnés tous les autres points de mesure existant, avec dans la colonne 'nan'.
Est-ce que ce problème va être corrigé avec le nouveau fimeware, car ce n'est pas très exploitable pour l'instant.
Est-ce que un horodatage est prévu, pour créer ces fichiers csv automatiquement par exemple tous les fin de mois.