Paneelbouw & Energie Distributie
In dit forum vindt alle informatie omtrent de trainingen, de smart panel, nieuwe productinformatie en standaardisatie en markteisen. Laat niet alleen ons, maar ook gelijkgestemden uw zicht op de nieuwe ontwikkelingen weten door te reageren op de onderwerpen die aan bod komen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 |
Link copied. Please paste this link to share this article on your social media post.
2021-03-09 01:35 AM - bewerkt 2021-03-10 05:02 AM
Beste partners,
De productie van de Acti9 iPRF1-reeks wordt op 31 november 2020 stopgezet. Vanaf deze datum zullen alleen de producten die wij op voorraad hebben nog beschikbaar zijn.
iPRF1 is de Acti9-serie speciaal voor Type 1 + 2 overspanningsbeveiliging met een maximaal beschermingsniveau van 12,5 kA, een eerste beschermingsniveau Type 1 volgens de norm IEC 61643-11.
Bekijk de bijlage voor de volgende informatie
Link copied. Please paste this link to share this article on your social media post.
2021-03-09 02:10 AM - bewerkt 2021-03-09 02:12 AM
''wordt op 31 november 2020 stopgezet''
Is het was op 31 november 2020 al stopgezet of wordt op 31 november 2021 stopgezet? 😉
In ieder geval bedankt voor de officiële melding en het bericht hiervan.
Wij hebben dit helaas op een ietswat andere manier al eerder doorgekregen.
Onze inkoper vroeg zich al af waar de bestelde OSB's gebleven waren, deze bleken dus automatisch ''geannuleerd'' te zijn (zonder een melding). Oops.
Hierdoor kregen we later een antwoord/bericht vanuit support dat dit te maken zou hebben met het aflopen van het product.
Ik zal onze inkoper hier nu even officieel over informeren en naar laten kijken.
op 2021-03-09 02:39 AM
Beste Rick,
De productie is 31 november 2020 stopgezet.
Dat jullie vooruitlopend op deze communicatie geinformeerd zijn was niet helemaal de bedoeling.
Zijn de (nieuwe) OSB's inmiddels wel geleverd?
Met vriendelijke groet,
Redmar Bergman
2021-03-09 03:04 AM - bewerkt 2021-03-09 03:07 AM
Beste Redmar,
Ok, dat dacht ik al!
De productlijn is dus al definitief afgesloten en loopt alleen nog op voorraden.
Ik snap dat dat dan niet helemaal de bedoeling is geweest maar naar mijn idee wel volkomen
logisch vanuit jullie support om dit te melden.
We hebben het hier inderdaad intern opgelost en hebben ook berichtgeving gehad van de nieuwe productrange.
Voor zoverre kunnen we soepel over op de nieuwe OSB's 🙂
Bedankt voor je verificatie.
op 2021-03-09 03:39 AM
Hoi Rick,
We zijn door de voorraad heen (anders was de order niet gecanceld), jullie kunnen volledig over op de nieuwe artikelen.
Laten we voorop stellen dat wij jullie altijd willen informeren, voorwaarde is wel dat wij er van op de hoogte zijn.
Mochten er vaker orders "zomaar" gecanceled worden zeker laten weten aan het CCC!
Als de oorzaak ligt bij bijv een uitfasering komen ze vanzelf bij mij in de lucht.
Met vriendelijke groet,
Redmar
Create your free account or log in to subscribe to the board - and gain access to more than 10,000+ support articles along with insights from experts and peers.